niedziela, 12 kwietnia 2015

LBA


 
Chciałabym wam ogłosić, że już po raz kolejny zostałam nominowana do jakże zaszczytnej zabawy jaką jest Liebster Blog Award. Nie wiem który to już dokładnie raz, straciłam już rachubę. Nie mniej jednak chciałabym bardzo podziękować, za to wyjątkowe wyróżnienie Rebellious, której pytania na pewno nie należały do łatwych, ale z którymi dzielnie się zmierzyłam i poniżej możecie zobaczyć moje odpowiedzi.  
 
 


1. Gdybyś potrafiła latać, gdzie byś poleciała?

Myślę, że byłabym tak podjarana samym faktem, że potrafię latać, że poleciałabym gdziekolwiek.

2. Co sprawia, że się nie poddajesz?
 
Chora ambicja, która stale każe mi walczyć.
 
3. Czy kiedykolwiek cokolwiek tak Cię wciągnęło, że nie spałaś całą noc? Co to było?
 
Niestety jeszcze nie miałam okazji przeczytać takiej książki przez którą zarwałam całą noc, chociaż muszę przyznać, że było blisko, gdy czytałam "Grę Anioła" Carlosa Ruiz Zafona.
 
4. Czy nienawidząc kogoś, jednocześnie nie możesz bez niego żyć?
 
Hmm... Pozostawmy to jako moją słodką tajemnicę ;)
 
5. Inwazja obcych. Nie wiesz, czy są przyjaźnie nastawieni. Widzisz drony, lecą prosto na Ciebie. Co robisz?
 
Zapewne wpadłabym w panikę i starała się jak najprędzej gdzieś ukryć. Mało oryginalne, wiem, ale nie jestem zbyt odważnym człowiekiem. Wola przetrwania byłaby pewnie zbyt silna.
 
6. Kto jest najśmieszniejszym człowiekiem, jakiego znasz? Jaki masz do niego stosunek?
 
Pewna moja znajoma, uwielbiam ją. Ogólnie mam słabość do zabawnych ludzi.
 
7. Kiedy najbardziej szaleje Ci wyobraźnia?
 
Moja wyobraźnia szaleje nieustannie ;)
 
8. Co musiałoby się stać, żebyś był w stanie powiedzieć komuś niemal wszystko?
 
Nie sądzę, że coś takiego kiedykolwiek miało by miejsce.
 
9. Czym jest dla Ciebie wiara?
 
Trudne pytanie. Nie do końca potrafię to określić słowami, ale wiara jest dla mnie pewnego rodzaju nadzieją połączoną z przekonaniem o czymś.
 
10. Czy to, że jesteśmy ludźmi - żyjemy, myślimy, tworzymy - ma według Ciebie jakiś sens?
 
Już dawno uznałam, że w życiu nic nie ma najmniejszego sensu.
 
11. Dłuższa praca na koniec testu... Opisz swój najbardziej odjechany sen.
 
Jakoś mało mi się śni. I chyba to dobrze. Ale pamiętam, że kiedyś będąc małą dziewczynką śniło mi się, że do mojego domu przyszły wilki i kazały mi gotować. Ja oczywiście przestraszona zabrałam się za gotowanie. W końcu skończyło się całe jedzenie jakie miałam w domu i wtedy wilki zjadły mnie. Tak więc, chyba wolę, żeby nic mi się nie śniło, niż jeszcze raz mieć taki uroczy koszmar ;)
 
 
I teraz powinnam wytypować określoną liczbę osób, żeby odpowiedziały na moje pytania, ale postanowiłam, że nominuję was wszystkich, więc jeśli ktoś chce, to proszę odpowiadać.
 
1. Jaki jest twój ulubiony aktor/ka?
2. Jakie książki powinny się według Ciebie znaleźć w kanonie lektur szkolnych, a które powinno się usunąć?
3. Jakiej muzyki słuchasz?
4. Ebook czy książka tradycyjna?
5. Tytuł filmu, który dał Ci wiele do myślenia.
6. Lubisz oglądać stare filmy? Dlaczego?
7. Jaka epoka historyczna najbardziej Cię interesuje?
8. Autor, którego każdemu polecasz?
9. Najzabawniejsza sytuacja jaka Ci się przydarzyła?
10. Korzystasz z bibliotek?
11. Masz jakieś ulubione miejsce?

8 komentarzy:

  1. Ja też bym się ukryła przed obcymi. Tchórz ze mnie.
    Świetny sen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie pierwsze --> wyjęłaś mi to z ust. :))
    Wilki... Rzeczywiście uroczo. Jak to jest być zjedzonym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre odpowiedzi. Chora ambicja .. nie tylko Ciebie to męczy.Niby z jednej strony jest to dobre,bo mimo wszystko nie poddajemy się,ale potrafi to też wykończyć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedź na pierwsze pytanie mnie rozwaliła :D W sumie miałabym to samo :)

    OdpowiedzUsuń